رفتن به محتوای اصلی
نشانی: بلوار مرزداران، ابتدای آریافر، پلاک 10، واحد 2
نشانی: تهران، بلوار مرزداران

عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه‌های پرستار کودک در منزل

مقدمه

با توجه به زندگی پر مشغله امروزی کودکان برای نگه‌داری و مراقبت نیاز به فردی با زمان و حوصله کافی دارند که بتواند نیازهایشان را برآورده کند. معمولا والدین در حال حاضر مشغول به کار یا تحصیل هستند و زندگی اجتماعی آن‌ها فرصت کمی را برای گذراندن با کودک در اختیارشان می‌گذارد. خوشبختانه امروزه مراکز معتبری نظیر مرکز پرستاری خورشید با کادری مجرب بهترین خدمات پرستاری از کودک را برای رسیدگی به امورات فرزند شما در منزل اعزام می‌کنند.

چنان‌چه می‌خواهید از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه‌های پرستار کودک در منزل اطلاع یابید، در وهله اول باید عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه پرستاری از کودک در منزل را بشناسید. برای این کار با ما همراه باشید تا برخی از مهم‌ترین این عوامل را بررسی کنیم:

عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه‌های پرستار کودک در منزل

  • زمان کاری پرستار کودک در منزل:

روشن است که پرستاران کودک بسته به نیاز شما به صورت تمام وقت یا پاره وقت در منزل شما حضور خواهند داشت. تعرفه هزینه پرستار کودک در منزل با احتساب زمانی که شما درخواست می‌کنید اعلام می‌گردد.

 

عوامل-تاثیرگذار-بر-روی-هزینه‌های-پرستار-کودک-در-منزل

 

  • تحصیلات و تجربه پرستار کودک:

چنان‌چه کودکی با شرایط خاص را می‌خواهید به پرستار بسپارید باید بدانید که پرستاران از لحاظ تحصیلات و تجربه در مدارج متفاوتی قرار دارند. برخی پرستاران در نگه‌داری از کودکان بیمار تبحر دارند. گفتنی است کودکان بیش فعال نیز به پرستاران حرفه ای نیاز دارند تا فعالیت‌های آنان را به خوبی بتواند کنترل کند. هر چه پرستار با تحصیلات بهتر و تجربه بیشتری باشد به تبع استخدام او در منزل هزینه بیشتری خواهد داشت. البته پرداخت این هزینه در قبال خدماتی که پرستار حرفه ای در منزل به کودک شما ارائه می‌دهد کاملا مقرون به صرفه است، چرا که کیفیت رشد کودک به قدری حائز اهمیت است که ارزش هزینه کردن والدین را دارد.

  • خدمات درمانی:

برخی کودکان به علت بیماری‌هایی که دارند علاوه بر نیازهای معمول نیاز به مراقبت بیشتری دارند. در این راستا برخی پرستاران کودک دوره‌های آموزشی می‌بینند تا بتوانند خدمات ابتدایی درمانی را ارائه دهند. مثلا با استخدام یک پرستار متخصص دیگر لازم نیست کودک برای تست قند خون، تزریقات و… از منزل خارج شود، چرا که پرستار این خدمات را در منزل به کودک ارائه می‌دهد. این خدمات در برآورد هزینه محاسبه میگردند.

  • خدمات گسترده‌تر:

وظایف پرستار کودک مشخص است که این وظایف در حیطه نگه‌داری و مراقبت از کودک می‌باشند. اما اگر از پرستار کودک خدمات گسترده‌تری بخواهید هزینه بیشتری باید بپردازید. برای مثال پرستاری که علاوه بر نگه‌داری از کودک غذا درست می‌کند یا امورات خانه داری را نیز انجام می‌دهد هزینه بیشتری دارد.

  • پرورش و تربیت کودک با روش‌های نوین:

کودک در دوران خردسالی باید تحت آموزش‌های مشخصی قرار بگیرد تا علاوه بر رشد جسمی از لحاظ ذهنی نیز پرورش یابد. تربیت کودک به همراه آموزش، امروزه با روش‌های نوین امکان پذیر است که هم کودک بهتر در فرایند یادگیری قرار می‌گیرد و هم والدین از تربیت صحیح فرزند خود راضی خواهند بود. یک پرستار کودک حرفه‌ای آموزش و تربیت کودک را در محیط منزل با کیفیت عالی و به صورت اختصاصی ارائه می‌دهد. این خدمات آموزشی نیز در برآورد هزینه تاثیر گذار هستند.

یک نظر برای این نوشته موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا